درباره ی معاونت تهذیب و فرهنگی.

0 0
  • تاریخ : 1401/6/7
  • بازدید : 109
امتیاز 5.00 تعداد رای 1

درباره ی معاونت تهذیب و فرهنگی.

اهداف و برنامه ها و راهکارهای معاونت تهذیب برای بالا بردن روحیه نشاط و شادی طلاب دربیان حجت الاسلام مددی معاونت تهذیب مجتمع عالی

با عرض سلام خدمت همه ی عزیزان و سروران گرامی...

معاونت تهذیب و فرهنگی مجتمع عالی ولی امر{عج} برای اینکه بتواند اهدافی را که در زمینه های تهذیبی اخلاقی و فرهنگی دارد را با یک فرآیند و نقشه راهی پیش ببرد، ابتداءً تلاش کرده است تا برنامه ای را برای این مسیر بنویسد و به تصویب مسولین محترم مرکز برساند.

در این برنامه سعی شده در اهداف میانی به محورهایی مثل انس با حضرت ولی عصر ارواحنافداه ،مباحث اخلاقی،مباحث اعتقادی ،مباحث اجتماعی،فعالیت های تشکیلاتی ،ورزش و سلامت جسم و روح و مباحث نشاط آفرین،موضوعاتی پیرامون فعالیت های اجتماعی تبلیغی،مباحثی در موضوع انس با فرهنگ شهادت وایثار ،همچنین مهارت هایی که افراد باید در مباحث فردی و اجتماعی خودشون مدنظر قرار بدهند.

محورهایی در موضوع بصیرتی و سیاسی محوری در مورد مباحث عبادی و معنوی و موضوعات مختلف دیگر پرداخته شود.

سعی شده این مباحث تداخلی با برنامه های علمی طلاب نداشته باشد.

عمده ی فعالیت های ما در روزهای پنج شنبه ی هر هفته است و بقیه فعالیت ها هم در طول هفته مابین درس ها در غالب جلسات هم اندیشی گروهی،برنامه های هیئت و توسلات انجام میشود.

مهم ترین مساله ای که مدنظر ما هست برای بالابردن انگیزه و روحیه ی نشاط و شادابی طلاب این هست که این برنامه ها توسط خود طلاب محترم عملیاتی شود. و در یک همکاری دوطرفه بین معاونت تهذیب و طلاب محترم برنامه ها محقق شود.

منبع:
امتیاز دهید :

به اشتراک بگذارید

نظر دهید

گزارش

نظرات (اولین نفری باشید که نظر میدهد )